Àrea col·legiats

SUSPENSIÓ DE LES QUOTES COL·LEGIALS: Comunicat del President Àlex Riu

Noticies - Noticies JORGC

Benvolgut col·legiat, benvolguda col·legiada,

Desitjo que tu i la teva família estigueu sans i estalvis.

Com be saps, el Col.legi ha tingut que suspendre completament l'activitat del Laboratori de metalls i gemmològic i també íntegrament la de l'Escola de joieria, per tant s'ha vist inevitablement a prendre mesures per atenuar els efectes d'aquesta situació.

Tot i aquestes circumstàncies, la Junta de Govern hem acordat, en recolzament i suport als seus col·legiats, la suspensió de l'emissió de les quotes col·legials fins que l'estat d'alarma sigui derogat. A més a més un cop es retorni a l'activitat, aquells col·legiats que es trobin en dificultats per fer front al pagament de la quota, podran contactar amb nosaltres per reconduir situació.

El Col.legi com a Institució que representa a tot un col·lectiu te com a una de les seves fonts principals d'ingressos les quotes dels seus col·legiats per a poder seguir exercint la seva activitat, no obstant tot i aquesta suspensió en l'emissió de les quotes, el JORGC vol continuar prestant assessorament i suport als col·legiats mantenint les seves àrees de Direcció General i Secretaria operatives així com els serveis fiscal, comptable i laboral per proporcionar les millors solucions al col·lectiu.

Confiem que aquest període sigui el més breu possible i que ben aviat tots puguem reintegrar-nos a les nostres vides i activitats.

Àlex Riu

President del Col·legi Oficial de Joiers, d'Orfebres, de Rellotgers i de Gemmòlegs de Catalunya